- Klientowi przysługuje prawo do złożenia reklamacji w Sklepie w ciągu 7 dni od daty odebrania przesyłki w przypadku stwierdzenia w dostarczonym towarze:
- wad fabrycznych
- niezgodności towaru z zawartym zamówieniem.
- W takim przypadku Klient proszony jest o skontaktowanie się z biurem obsługi klienta przez e-mail kontakt@kolorowesny.com.pl lub telefonicznie. Reklamacje na towary odsyłane bez wcześniejszego uzgodnienia nie będą rozpatrywane.
- W przypadku odsyłania reklamowanego towaru należy dołączyć fakturę zakupową. Sklep nie przyjmuje żadnych przesyłek odsyłanych za pobraniem.
- Towar koniecznie powinien być odsyłany w oryginalnym opakowaniu, inaczej reklamacje nie będą rozpatrywane.
- Reklamacje rozpatrywane są najpóźniej w ciągu 14 dni od daty otrzymania przez nas przesyłki z reklamowanym towarem. W przypadku uznania reklamacji, towar uszkodzony zostanie wymieniony na inny, pełnowartościowy, a jeśli będzie to już niemożliwe (na przykład z powodu wyczerpania zapasów towaru), Sklep zwróci Klientowi równowartość ceny towaru lub zaoferuje mu inne, dostępne w Sklepie towary do wyboru. Koszty związane z odesłaniem towaru reklamowanego Sklep zwraca po pozytywnym rozpatrzeniu reklamacji.
- Przy odbiorze przesyłki od kuriera należy zwrócić uwagę czy paczka jest oryginalnie zapakowana. Jeśli Klient znajdzie ślady uszkodzeń opakowania lub próby jego otwarcia, należy otworzyć paczkę w obecności kuriera i sporządzić protokół, co skutecznie pomoże dochodzić odszkodowań od firmy kurierskiej w wypadku powstałych uszkodzeń lub braków w towarze.
- Nie stanowią podstawy do reklamacji różnice w wyglądzie towarów (np.kolory)dostarczonych z zamówionymi, oglądanymi na stronie www Sklepu, które to różnice mogą wynikać z innych ustawień (parametrów) monitora Klienta.